گروه بازرگانی هیتاپارت به عنوان یک شرکت مدیریت صادرات (EMC) ثبت شده در سازمان توسعه تجارت، شرکتی است که تمام عملیات صادرات از قبیل تحقیقات بازاریابی، تبلیغات، حمل و نقل فیزیکی کالا و غیره را با انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان انجام می دهد. تولیدکنندگان می توانند بدون درگیری مستقیم با امور بازرگانی، با استفاده از خدمات شرکت مدیریت صادرات هیتاپارت برای خود واحد بازرگانی ایجاد نمایند و از مزیت هایی چون دسترسی سریع به اطلاعات بازارهای خارجی، صرفه جویی در هزینه راه اندازی یک واحد بازرگانی و … بهره جویند.

این شرکت با عقد قرارداد با شرکت های تولیدی مستعد، کلیه امور مربوط به صادرات اعم از فروش ، خدمات ترویجی ، شرکت در نمایشگاه ها، بازاریابی الکترونیکی، مدیریت ارتباط با مشتریان ، پاسخ گویی به ایمیل ها، ارتباط مداوم و نزدیک با مشتریان را عهده دار است و با تکیه بر پتانسیل حاصله، اقدام به تحقیقات بازاریابی و صادرات به کشورهای مختلف جهان می نماید. به عبارت دیگر این مجموعه با اعتقاد بر کارتخصصی در زمینه تولید و فروش، با طراحی مدلی خلاقانه با استفاده از توان تولید کنندگان خوب کشور و توان بالای بازاریابی و فروش صادراتی مجموعه خود، دوبال را برای پرواز به سوی اهداف والای صادراتی فراهم می نماید. از این رهگذر می توان به صادرات به بیش از ۳۰ کشور جهان و رشد فزاینده صادرات واحدهای تولیدی تحت پوشش این مجموعه و در پی آن ایجاد اشتغال ده ها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نام برد. این شرکت در راستای گسترش بازارهای صادراتی و با توجه به توانایی خود در امر بازاریابی بین المللی و نیاز مبرم واحدهای تولیدی به عملیات تخصصی صادراتی، از آمادگی لازم جهت توسعه محصولات و بازارهای واحدهای تحت پوشش خود برخوردار است. در حال حاضر حوزه جغرافیایی شرکت مدیریت صادرات هیتاپارت در بیش از ۳۰ کشور جهان است و دارای دفاتری در سلیمانیه عراق، دوحه قطر،تفلیس گرجستان ،ایروان ارمنستان می باشد ونیز از خدمات شرکتهای همکاری در پنج قاره جهان بهره می جوید.

همچنین:

گروه بازرگانی هیتاپارت به شماره ثبت۴۶۶۳۷۸  دارای مجوز رسمی از گمرکات ایران در سال ۱۳۷۸ فعالیت های خود را در زمینه بازرگانی آغاز کرده و در سال ۱۳۹۳ رسماً تاسیس و پایه گذاری گردید.حاصل این کار، توسعه فعالیت های گروه بازرگانی از ترخیص کالا به صادرات و واردات حرفه ای کالا می باشد. اکنون گروه بازرگانی هیتاپارت به یک قطب و از خوشنام ترین مجموعه های خدماتی در زمینه ترخیص کالا از گمرکات کشور تبدیل شده و در تمام گمرکات کشور دارای نمایندگی فعال می باشد.رکورد ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن در تهران و شهرستان ها و بسیاری از موفقیت های دیگر از توانمندی های این شرکت می باشد.

مدیریت متمرکز، نیروی متخصص و با تجربه ، ارتباطات قوی و توانمند با استفاده از آخرین اطلاعات و قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی این شرکت را قادر ساخته به خوبی و در کمترین زمان هر گونه عملیات تجاری شامل واردات ، صادرات ،ترخیص کالا ، ثبت سفارش و اخذ کلیه مجوزهای استاندارد ، بهداشت ، اظهار الکترونیکی ،دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، انرژی اتمی و … را با موفقیت انجام دهد.

بازرگانی هیتاپارت درشهر های تهران، بندرعباس، بوشهر، رشت، تبریز، بانه و مریوان دارای نمایندگی فعال بوده و قادر است امور ترخیص کالا از ثبت سفارش تا تحویل درب کارخانه و یا انبار شما را به انجام رساند.

 همچنین این گروه بازرگانی با دارا بودن امکانات استریپ و استافینگ در بندرعباس و بوشهر قادر به همکاری با آن شرکت محترم می باشد.

لذا با قلبی گشوده دست مودت و همکاری به سوی شما بازرگانان، تجار، مدیران محترم کارخانجات، صنعت گران و همکاران گرامی دراز می کنیم و امیدواریم موجبات رضایت شما را فراهم آوریم.